با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ مجلس به آموزش و پرورش نگاه ویژه دارد
زیارت عاشورا

کراپ‌شده - نماینده رزن همدان

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نقش آموزش و پرورش در رشد جامعه گفت: تقویت آموزش و پرورش و بودجه آن مورد توجه مجلس و دولت بوده و به آن نگاه ویژه دارد.

به نقل از مهر:عطاالله سلطانی صبور ظهر شنبه در مراسم سومین سالگرد معلم فداکار شفتی «حسن امیدزاده» اظهار کرد: با مطالعه سرگذشت مرحوم امیدزاده درک خواهیم کرد که این معلم فداکار در بزنگاه های زندگی دست به انتخاب های بزرگی زده و کسی که دغدغه های انتخاب احسنت را دارد خداوند نیز او را برمی گزیند و شهادت را نصیب وی می کند.

وی با اشاره به چشم انداز ایران در سال ۱۴۰۰ افزود: ایران باید در سال ۱۴۰۰، کشوری پیشرفته، توسعه یافته و دارای رتبه اول در منطقه در همه زمینه ها باشد که به برکت وجود معلمان فداکار و ایثارگری چون زنده یاد امیدزاده، چندین سال زودتر در عرصه علم و دانش به این مقام در منطقه رسیده ایم.

سلطانی صبور گفت: ایران ۲۷ هزار مقاله در عرصه بین المللی تولید کرده که بستر آن در آموزش و پرورش و توسط معلمان ایجاد شده است.

نماینده مردم رزن همدان در مجلس، معلمان را اقشار بدون ادعا دانست و افزود: معلمان به وظیفه و رسالت خود در جامعه به خوبی عمل کرده اند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: با وجود اینکه امروز شاهد شرایط نامناسب و مشکل در آموزش و پرورش هستیم اما معلمان بصیر کوتاهی و کم کاری نمی کنند.

سلطانی صبور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره معلمان که" باید منت دار معلم باشیم"، گفت: این سخن شعار نیست بلکه موظف هستیم به رسالت خود در این زمینه عمل کنیم.

وی با تاکید بر حفظ کرامت معلمان اظهار کرد: یکی از رسالت ها اینست که کرامت معلم را در جامعه به نمایش بگذاریم و به همین دلیل امسال با توجه به شرایط سخت و دشوار، مجلس شورای اسلامی ۶ هزار میلیارد تومان به بودجه وزارت آموزش و پرورش اضافه کرده و برای آن یک ردیف دائمی ایجاد کرده است.

به گفته این نماینده امسال از ردیف دائمی فوق، ۱۷۰۰ میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش اضافه شده است.

نماینده مردم رزن در مجلس ادامه داد: یکی از برنامه های مجلس شورای اسلامی تقویت آموزش و پرورش است تا به جایگاهی که در خور شأن معلمان است، برسد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 مرداد 1394برچسب:, | 23:39 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |